www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 27 maj 2012

Avpublicerad hemsida

Nu är min officiella hemsida www.triciajohansson.com inaktiv. Domänet har inte gått ut, jag har bara avpublicerat den tillfälligt. Är alldeles för deppig för att driva den som engagerad författare. Jag tycks inte nå någon vart ändå. Få gillningar på facebook, få nedladdningar av eböcker. Jag har fått väldigt mycket bra respons på mina texter och böcker, men jag orkar inte kämpa längre. Är man impopulär, som jag är i den verkliga världen, så spelar det ingen roll att man kämpar. Vänner försvinner, kärleken går det inte ens att tala om. Vad fan är detta? Orkar inte underhålla hemsidan när jag inte ens kan skaffa vänner IRL.

Hemsidan kommer förhoppningsvis tillbaka, så kika in ibland. Denna blogg kommer dock bestå, nya texter så ofta som möjligt, så läs och prenumerera!

Hej så länge, från en ledsen Tricia.

1 kommentar:

  1. Sluta inte att kämpa! Och fortsätt att skriva mycket, du är bra!!KRAM!

    SvaraRadera