www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 13 december 2015

Gay pizza

Gick just förbi ett gäng ungdomar som stod utanför mitt närmaste kebabställe. Och jag råkar höra denna konversation:
"Visst ser han ut som en bög i den där!" *tjej pekar på kille angående ett klädesplagg*
"Nääää..." svarar resten av klungan i en sån där lite 'men vad menar du?'-ton.

Och där gick jag förbi och tänkte:
"Javisst, här går jag och ser sååå gay ut med min nyhämtade pizza och mina team sportia-mjukisbyxor..."

Slutsumman: hur kan något se bögigt eller gay ut? Enligt min erfarenhet är de där lite stereotypa bögarna sjukt bra på kläder och gör således ett sofistikerat och snyggt intryck. Är inte det positivt och något att eftersträva liksom...?

Jag är kass på mode. Jag borde va en bög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar