www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

torsdag 8 oktober 2015

Har börjat blogga här igen

Har börjat blogga här igen! Har flyttat över några av mina gamla inlägg från min Qruiser-blogg samt uppdateringar från min gamla Tumblr. Har även importerat inlägg från alla gamla bloggar jag haft på olika håll (min serieblogg, skrivarblogg etc) och samlat allt här istället. Därav ser det ut som jag varit aktiv innan detta inlägg... Är dock lite fler saker som ska fixas och flyttas över till denna blogg.

I skrivande stund har jag inte skrivit på denna bloggen på ca 2 år. Nu kommer jag försöka sparka igång den igen, och den kommer precis som tidigare att handla om musik, konst, psykiatri och så vidare.

Har fixat en ny header, ändrat alla menyflikar, samt informationen i bloggen.

Hoppas ni gillar't! Kommer blogga som jag gjort tidigare!

/Oraklet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar