www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 17 februari 2014

Random (stulna) blogglistor

Bara för att jag inte har något annat att skriva om, så delar jag med mig av mina svar på några blogglistor jag snott från några andra bloggar. Okej, jag brukar inte gilla sånna - för mycket ego för min smak - men nu har jag ändå inget vettigt att skriva om. Plus att ni kanske vill lära känna mig bättre?

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat två personer åt gången: Nej.
Varit kär: Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Ja, alltför många gånger, tyvärr.
Varit så trött att du somnat sittandes: Ja, en gång gjorde jag det när jag var inlagd.
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Haha har rymt ja, men aldrig blivit "haffad".
Brutit ett ben? Nej aldrig.
Gjort nåt du ångrar? Massor av saker.
Hoppat Bungee Jump? Nej, och det skulle jag aldrig göra..
Ljugit för någon du tycker om? Ja.. Vita lögner.
Ätit en hel tårta? Nope.
Gjort bort dig offentligt? Nej, det tror jag inte..?

OM DIG:
Vad är ditt fullständiga namn: Tricia Marie Sofie Furtado
Stjärntecken: Skytt
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Nils Ericson Gymnasiet (läste upp grundskolan efter för många skolbyten)
Gymnasie: Vård och Omsorg
Högskola: Läst en del eftergymnasiala extrakurser, exempelvis Socialpedagogik.
Hårfärg: Mörkbrunt
Långt eller kort hår: Långt.
Längd: 1,60cm
Piercings: sammanlagt 5 hål i öronen, samt piercing i underläppen.
Tattoos: Insidan av höger handled, texten "I survived"
Höger eller vänster: Högerhänt.
Operation: No way. Om listan nu menar plastikoperation? Annars har jag opererat halsmandlarna...
Bästa vän: Har flera nära vänner, kan inte välja en.




KÄRLEK
Är du kär just nu? Japp.
Har du kysst någon idag? Nej, det har jag inte hunnit...
När kysste du någon senast? Igår kväll
Är du romantisk? Ja, det har jag fått höra i alla fall.
Är du oskuld? Nej.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Jag har ett förhållande och vill ha det så :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej, självklart inte..?
Vem sov du senast bredvid? Mike såklart :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Mamma var typ 18 och pappa 25. Cirka.
Hur ska din tjej/kille vara? Känslosam, ödmjuk, ärlig, kramig osvosvosvosv

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja, i framtiden.
Vill du gifta dig: Tror inte det.
Karriär i åtanke: Jobb inom vården, sjuksköterska förhoppningsvis.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej, 2014 har ju nyss börjat...
Fått ditt hjärta krossat: Nej.



RANDOM
Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3 stycken? Vet inte riktigt.
Har du några husdjur?: Nej.
Vill du ändra ditt namn: Nepp.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade med närmsta familjen
Vilken tid vaknade du idag: För sent.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Diskuterade livet med killen.
Någonting som du längtar till: Att få se världen!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Massor. Må bättre.
Vad lyssnar du på just nu: Nothing.
Är du blyg? Nej.
Har du svenskt ursprung? Nej, jag är blandad svensk/indisk/portugisisk.
Har du, eller har haft, något smeknamn? Har några stycken: Trixie, Trish, Trishie...
Vad har du i dina fickor? Inget.
Vad köpte du senast? Don't remember.. Choklad?
Hur många gånger har du flyttat? Too many. I alla fall under barndomen.
Vad åt du till frukost? Luft.
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Tja, det var mitt i den stora härvan i mitt liv, jag va 11 år och hade precis upptäckt att jag inte var som alla andra.
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På bordet bredvid sängen.

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja, det gör jag nog.
Mirakel: Absolut!
Kärlek vid första ögonkastet: Nej. Inte kärlek i dess sanna definition.
Himlen: Nej det gör jag nog inte.
Änglar: Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar