www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 12 december 2016

Information: böcker till försäljning!

Jag har fortfrande en hel del exemplar av "Pepp, Sickan & Krusberth i Nordpolen och andra noveller" kvar samt några av "Heltidsdrömmaren". Jag har alltså kvar en liten del av upplagorna som jag har här hemma, så det är först till kvarn! Om det är någon som är intresserad av att köpa en bok av mig så kostar de enbart 100kr styck/var (det är mindre än vad de kostar i bokhandlarna). Om någon vill köpa båda böckerna så kan jag sälja dem för 150kr som ett "paketpris". Skicka meddelande till mig på Facebook vid intresse (länk!), alternativt ett mejl till triciamariefurtado@gmail.com

Obs! Finns inte jättemånga kvar, så passa på!

Pepp, Sickan & Krusberth i Nordpolen
och andra noveller

Heltidsdrömmaren

Hela min bibliografi - Klicka!

Sedan vill jag även tipsa om min textsamling "Blå måne" som för en tid sedan kom ut i nätbokhandlarna. Jag har inte skrivit så mycket om den boken ännu, faktiskt! Men är du intresserad av sagor, klurig poesi och liknande texter, så in och köp!


Adlibris - köplänk
Bokus - köplänk

/Oraklet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar