www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 5 december 2016

Antologi och bågskytte

Jag ska medverka i Poeter.se's nya bok (antologi) "Ett brev är en själ"! De presenterade de utvalda deltagarna idag och jag är så glad att jag får chans att vara med! Ska bli så roligt! Kommer uppdatera mer om detta sen när boken finns att köpa!

Update: Boktiteln blev "BREV - Poetisk antologi med 140 brev". Tävlingen hette däremot "Ett brev är en själ". Mer info kommer efter releasen. 


Mina böcker samt de böcker jag medverkar i har en egen plats i bokhyllan tillsammans med bland annat bilder från när min bok var med på Bok- och Bibliotekmässan i Göteborg 2013.

Idag var det även bågskytteträning och här är en del av dagens resultat...



Vi tränade inomhus och bilden ovan är en gammal bild, men den får vara med igen ändå.

/Oraklet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar