www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 16 april 2014

Smelink

Jag har hållit på med Webdesign och hemsidor i snart 6 år. Jag har lärt mig det mesta själv, men vet av erfarenhet att allt hänger på ett bra webbhotell (det är trots allt grunden), en bra domän (lätt att hitta din sida) och en snygg och överskådlig layout.

Vad besökarnas första intryck är, är A och O för mig. Hur hemsidan ser ut, hur lättöverskådligt och användarvänligt allt är o.s.v är avgörande för om en besökare stannar kvar. Det gäller allt från privat blogg till stor webshop!

När jag började med att bygga hemsidor, så började jag med att redigera om färdiga mallar. Nu utgår jag oftast bara från ett tomt dokument, då jag lärt mig mer från grunden nu. Men alla vill nog inte lägga ner 6 år på att lära sig tekniken. Det finns en lösning för er:

Om du vill ha en proffsig hemsida utan att lära dig kodning och webdesign är Smelink ett bra alternativ. Där finns möjligheten att en professionell och personlig webdesigner bygger hemsidan åt dig efter dina önskemål, som du senare underhåller själv i deras redigeringsvektyg. Det är ett smart alternativ för den som inte har intresse för själva tekniken bakom hemsidan, utan helt vill fokusera på sidans innehåll.

Det går även att starta webshop hos Smelink.

Besök Smelink här: www.smelink.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar