www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

tisdag 29 april 2014

Projekt & sånt

Ett inlägg blir skrivet mitt i natten...

Hur som helst håller på att skriva på mina memoarer, och dessa är djupare än min biografi, samt berättelserna i min bok "Heltidsdrömmaren". I memoarerna skriver jag mer ingående, mer fokuserat på de olika "delarna" av min historia. Och dessutom skriver jag även om de svårare händelserna, som jag utelämnat helt i min bok...

Ja, som ni ser är ju skrivandet alltid i full gång!

Men vad som blir av detta får vi se, men troligt blir att de publiceras som en enkel e-bok eller som en följetongsserie. Läs mer om alla mina projekt här!

I morgon - eller senare idag rättare sagt - så kommer jag lägga upp lite bilder på bloggen som jag fotade i helgen. Körsbärsblommorna har ju kommit nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar