www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 21 oktober 2013

Trixie & Truls - Nr 12

Ja, det var ett tag sen jag målade Trixie & Truls. Idag köpte jag nya pennor, och då blev det en liten serie, för att "inviga" dem, haha! Det kommer även serie nummer 13 snart, men får se när jag orkar göra klart den/lägga upp den. Jag har en idé i huvudet, men vet inte när det blir klart...

Aja enjoy!
Baserad på en konversation mellan mig och farsan.. haha!

På Trixie & Truls-bloggen finns även en sneak peek på serie nummer 13..! Klicka dig in på http://trixieochtruls.blogspot.se för att se den!

2 kommentarer:

  1. Dem e så roliga. Ja har saknat dem.. <3<3

    SvaraRadera
  2. Ha haha charmigt rolig!
    STOR KRAM och hoppas du har det jättefint. Primrose ,-9

    SvaraRadera