www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 29 september 2013

"Heltidsdrömmaren" på bokmässan!

Hej på er!
Bloggen står lite still ibland, för jag har mycket inlämningar, prov m.m i skolan. Men jag tänkte ändå slänga in ett inlägg om att jag var på bokmässan i Göteborg idag. Gissa om jag blev överraskad när jag fick syn på MIN bok där! Solentro (tryckeriet/förlaget som tryckte min bok "Heltidsdrömmaren") hade med min bok där, antagligen som ett exempel på författare som givit ut böcker via dem. Jag hade hur kul som helst när jag gick förbi Solentro's mässplats ibland och iakttog när folk bläddrade i den..!



"Heltidsdrömmaren" fanns med som exempelbok, eller vad man ska säga...

Foto på Solentro's mässplats på Bokmässan.

Foto på Solentro's mässplats på Bokmässan.

Sedan träffade vi Eva och Emma där. Vi gick om varandra en massa, men tillslut fick vi syn på varandra, hehe. Bokmässan är väl inte bästa sättet att träffa folk på...
Jag och Emma. Känner mig som en storasyster för henne även om våra föräldrar inte längre är tillsammans<3
Förresten, jag har även gått med i ArtistSignal, så rösta gärna på mig här: artistsignal.com/triciajohansson

Har gjort en flik med mina böcker i bloggens meny (menyn under headern), och där kan du läsa mer om alla mina böcker, samt finna länkar till olika ställen där de finns att köpa. Jag har även lagt upp en menyflik med min musik och andra arbeten.

/Tricia

5 kommentarer:

  1. Jättekul, STORT GRATTIS!
    Det måste vara en kanonkänsla att se sin egen bok på bokmässan i Göteborg!
    Som ett exempel skriver du, dom måste verkligen tycka jättemycket om din bok, det var därför dom valde just den!
    Ha det fortsatt fint, förstår att du har mycket att stå i just nu!
    Allt gott till dig Tricia!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh Tack Primrose! Ja, det var en fantastisk känsla!! Eftersom de vill välja ut något som kan representera DEM och DERAS företag så måste ju detta vara ett stort beröm! De väljer ju inte dåliga saker om det ska vara exempel på deras verksamhet! Därför kände jag mig jätteglad över att de valde just min bok. Ärligt talat blev jag lite förvånad också..
      Kram Tricia

      Radera
  2. Stort grattis, hjärtat !!! Att din bok blev vald... Toppen !! :-*:-* kram.. :-*<3<3

    SvaraRadera