www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 10 juli 2013

Öland imorgon!

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon ska vi till Öland. Har inte bloggat så mycket under tiden vi vart i Marstrand, så det kommer lite bilder nu istället..



Det fanns en stig ner till stranden, och jag kände mig tvungen att ta en bild, för det såg nästan lite magiskt ut...


Bild tagen inne i själva Marstrand (ön).


Första mjukglassen i år åts igår!


Random bild på random båtar.


Två par converse...


Bild på mig som syrran tog! http://madeleinjohansson.blogg.se


Vatten, hus och hink. Intressant. Nä.

Tog bättre bilder med systemkameran men var för lat för att blogga förut, så nu fick jag blogga via min iPhone. God natt!

/Tricia

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder !!! Riktiga härliga sommarfoton. Gött mos eller gött glass.. :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga sommarbilder !! Riktigt underbara sommarminnen !! Puss

    SvaraRadera