www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

fredag 5 juli 2013

Imorgon åker jag till Marstrand och senare till Öland!

Hej på er!
Har varit lite "låg" med bloggandet eftersom jag inte haft något direkt att skriva om. I morgon åker jag i alla fall till Marstrand och ska spendera halva nästa vecka i en stuga där, och sedan åker jag till min mamma för att åka med familjen på hennes sida till ett hus på Öland i 4 dagar. Ska bli jättemysigt! Pappas resa till Marstrand och mammas resa till Öland krockade, men vi fick ihop det så jag kunde vara med på båda. Nu återstår bara packningen. Måste se till att få med mig grejer som täcker både Öland och Marstrand. Hoppas jag inte missar något...


Ser att jag glömde skriva "handduk" på listan, men antar att jag kategoriserade det under "toalettsaker". Eller om jag tänkte något över huvud taget?

Förutom London-resan (som inte direkt var en "sommarresa" då den var i maj) så tror jag detta är den enda höjdpunkten i sommar för mig. Men det ska i alla fall bli supermysigt. Har aldrig vart på Öland förut, men har hört att det ska vara fint där, så det blir nog en himla massa fotande... Får se om det blir något bloggande också, men kommer nog mest umgås med familjen.

Ha det fint!
/Tricia

2 kommentarer:

  1. Det ska bli riktigt mysigt för dig o umgås med familjen hela veckan :-) jag ser fram emot det.. SUPERMYSIGT !!!

    SvaraRadera