www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 1 maj 2013

Nya tricia.se!

Nu är tricia.se överflyttad till blogger/blogspot istället, och jag kommer fortsätta här där jag slutade på Bloggplatsen. Inlägg från Bloggplatsen är länkade/embeddade. Jag har importerat några av mina gamla inlägg från Trixie & Truls-bloggen, och min gamla blogspot-blog, därav alla gamla inlägg här under.

Som ni kan se har jag infogat alla mina gamla bloggar i bloggarkivet, så vissa månader leder till mina gamla bloggar på exempelvis Devote m.fl. Det har även dykt upp en meny under headern där du som läsare kan få en bättre överblick i de media jag vart med i, läsa mer om frågesidan och mer info om mig och hur du kontaktar mig. Jag har försökt göra bloggen så enkel som möjligt att navigera sig runt i. Om du har synpunkter, förslag eller kommentarer, så kan du lämna en kommentar till detta inlägg, eller skicka iväg ett mejl till kontakt@tricia.se

Allt är dock inte fixat än, det kan finnas en del länkar som inte funkar, samt domänet kan sluta fungera ibland. Men det kommer att "stabilisera" sig, ibland kan det ta upp till 74 timmar innan det fungerar som vanligt om man ändrat DNS från en server till en annan.

/Tricia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar