www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 22 maj 2013

Ny bloggdesign

Den nya:



Den gamla:


Har ändrat headerbild, "menyöverskrifter" och färger. Bakgrunden i headern är en bild jag tog i London, och bilden på mig är den som min syster tog under DENNA photoshoot. Vad tycker ni?

Lägg förresten märke till att jag länkat till min hemsida i menyn nedanför headern. Eller, jag har gjort en subdomän, så att jag kunde skapa en hemsida, så att allt finns på en plats (t.ex portfolio, media m.m). Klicka på web.tricia.se ovan för att se den! Min gamla hemsida (triciajohansson.com) är inte längre aktiv.

Tricia.

2 kommentarer:

  1. Hej ska läsa dina blogg inlägg ikväll. Kom hem för en stund sen. Ha kul me familjen. Hälsa :-*:-*

    SvaraRadera
  2. Wow, va fint headern är !!!! Färj med svart-vitt.. UNDERBART !!! Du har ögat för sånt.. :-*:-*

    SvaraRadera