www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 23 januari 2013

Jag i media

Jag har synts i lite media, mestadels med egna texter/krönikor. Jag tänkte göra en lista för de som är intresserade och som vill läsa sådant jag gjort tidigare. Jag har en kategori som heter "Medverkanden. Jag tvivlar på att det kommer mycket av den sorten, men man vet ju aldrig ;)

Många av medverkandena nedan är länkade.

Publiceringar 2008-2013
2008 - "Underskatta inte min ålder" (krönika) blev utvald text "En av de mest läsvärda" på poeter.se
2008 - Medverkande i ungdomsantologin "Du, jag och tusen tankar", med "Underskatta inte min ålder"
2008 - Blev en av de mest originella bidragen i Kingas Lovely's ungdomstävling 2008 och kom till final.
2009 - Min krönika "Vanliga kläder - en ovanlig syn i skolan" publicerades i TTela
2010 - Bloggande Ifokus skrev en artikel om mig och min dåvarande blogg
2011 - Över 53.000 läsare på min sida på Poeter.se (besök, sidvisningar, kommentarer, applåder)
2011 - Gästbloggar hos Ludmilla.se (en av sveriges största psykiatribloggar)
2012 - Intervju i TTela ang. felbehandling på psykiatrin (NÄL). Kallades för Nina (tidningens egen vilja), men då jag alltid står för mina erfarenheter och min egen person, så kan jag dela med mig av den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar