www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

lördag 14 juli 2012

Börjar blogga lite smått.

Har just laddat ner Blogger-appen till min mobil och ska nog börja blogga igen. Fasen, jag tror jag är beroende! Hursom helst så blir det bloggande på "lightnivå" eller vad man ska kalla det. Bloggar lite när andan faller på, hehe.

Just nu bloggar jag från min mobil (HTC Wildfire S) och har aldrig bloggat från en mobil förut. Har tyckt det känts lite weird... Men jag tror det blir mest uppdateringar från mobilen nu mera.

Btw, min söta lillasyster Madde konfirmeras i morgon. Klockan är just nu 00:24 och jag MÅSTE orka upp i morgon så jag måste nog sova nu *Zzz*

/Trichia

Här kommer lite bilder jag tagit på senaste tiden. De är tagna från min sida på Instagram (http://web.stagram.com/n/trichiajohansson)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar