www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 18 januari 2017

Övar inför zombieapocalypsen! Och en snabb update...

Här är en bild från när jag leker runt med mitt leksaksarmborst och några zombiemåltavlor. Kanske låter störtlöjligt men det är ett bra sätt att öva prickskytte vilket ju är vad bågskytte (min nya hobby...) handlar om. Dessutom är jag ganska störtlöjlig för jag har nog en ganska rejäl släng av Peter Pan-syndromet...

Sedan vill jag meddela att bloggen har stått tom ett tag pga följande anledningar:
* Jag har jobbat på en ny bok
* Jag har skrivit ny musik
* Jag har övat piano inför en kommande spelning samt jag har fått praktik på samma ställe med att spela piano/keyboard 
* Jag har fullt upp med programmeringskurserna jag håller på med
* Jag har haft en kreativ period även inom fotandet och målandet o det har blivit en hel del nya tavlor o illustrationer.

Ett inlägg med all ny kreativitet kommer så snart jag kan! Under tiden finns allt nytt på mina sociala medier (Facebook och Instagram mest). Ny musik finns på triciafurtado.bandcamp.com

Länkar till alla mina sidor finns i menyfliken "Länkar" här i bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar