www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

fredag 16 december 2016

"BREV - Poetisk antologi med 140 brev" är nu ute!

Nu är boken "BREV - Poetisk antologi med 140 brev" som jag medverkar i äntligen ute! Mitt bidrag till denna antologi heter "Förlåt mig att jag minns". Jag har nu fått se boken med egna ögon och är så obeskrivligt glad och stolt! Sitter här som en bredkäftad jävla padda och bara gapskrattar av förtjusning! Boken "BREV - Poetisk antologi med 140 brev" är utgiven av Tolvnitton förlag och finns att köpa på exempelvis Bokus.

För den som vill läsa mitt antologibidrag finns texten också på www.poeter.se/triciafurtado

Ja, jag har bytt direktadress till min författarsida på poeter.se. Min gamla direktadress poeter.se/sneakymasterwriter kändes så töntig, men det beror på att mitt konto där är över åtta år gammalt.... hur som helst så fungerar inte den gamla adressen längre, så bokmärk gärna min nya adress om du är en återkommande läsare där!



Här ovanför är även min senaste pianocover! "Bella Notte" från Disney's "Lady och Lufsen". Älskar den låten!

/Oraklet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar