www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 17 januari 2016

Foto & filmdag + Midnight stars "musikvideo"

Idag har jag och min fader varit på Hunneberg och fotat och filmat lite. Jag har nu gjort en liten kombinerad "musikvideo" till min låt "Midnight stars" (mest på kul), och en 'fotovideo' som ni kan se nedan:




För den som vill veta hur det VERKLIGEN lät under inspelningen av Midnight stars videon, så finns en "Behind the scenes" på min Facebooksida:


Midnight stars - behind the scenes!
Midnight stars - 'behind the scenes':Hur det EGENTLIGEN lät när vi spelade in "Midnight stars - music video & photography video"!
Publicerat av Tyler's Arts 'N' Creativity den 17 januari 2016

Direktlänk till 'Behind the scenes" på Facebook: https://www.facebook.com/triciajohanssonofficial/videos/1017331014990021



Här nedan kommer några av fotona jag tog på Hunneberg...









/Oraklet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar