www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

tisdag 8 april 2014

Random systemkamera-bilder: Godis & ringar...

Det var ett tag sen jag rastade min kamera... Så idag lägger jag upp lite bilder jag tagit. En mycket besynnerlig blandning bilder bestående av foton tagna idag när jag och 2 vänner käkade Pocky (japanskt godis som finns i en lokal butik) och lyckokakor, och bilder tagna för nån vecka sen på min och Mikes förlovningsringar...

Jag ska börja fota bilderna till bloggen med min systemkamera oftare.. Brukar annars fota med mobilen då det är smidigare, och då jag tyvärr kommit ifrån fotointresset lite... Men blev åter inspirerad idag, och jag ser ju rätt tydlig skillnad på bilder tagna med systemkamera jämfört med mobil, vilket peppar mig att börja fota igen en aning..










Fotade med Nikon D5000 (18-105mm objektiv). Redigerat i Adobe Photoshop elements 7.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar