www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 9 september 2013

Chii + förändringar på bloggen

Idag kom en av figurerna jag beställt från Chobits-serien, nämligen Chii! Chobits handlar om en värld i framtiden, där människorna lever sida vid sida med robotar som ser nästan mänskliga ut. Chii är en av dessa robotar, men hon har en "funktion" som inga andra robotar har: hon kan bli kär!





Jag har förresten skapat ett konto på Dayviews där ni kan följa mina figurer i framtiden, för jag kommer nog inte lägga in så många fler här i bloggen (om de inte är otrooooligt speciella!). Besök min sida på www.dayviews.com/anothertrixie

Sedan har jag ändrat i menyerna på bloggen så att det blir enklare att hitta mina externa sidor, och alla mina olika "tjänster" jag har (exempelvis jourmail och liknande). Jag har därför rensat bort smålänkar och widgetar, och har nu bara direktlänkar (de öppnas i nya fönster) till mina sidor utanför bloggen.

Exempel:



Ska sova nu! 4 minuter kvar till midnatt!

/Tricia

1 kommentar: