www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

tisdag 3 september 2013

Animekärlek + dålig mat!

Blev sugen på att fota bilder på mina animefigurer, i samma stund som jag skrev förra inlägget. Temat skulle bli att fota fler uttryck med min nya nendoroid, men det blev inte så många av den sorten. Istället fick jag idén att låta två figurer bli ett kärlekspar med minimarshmallows runt sig!

Det blev ett sött kärlekspar! Figurerna är inte från samma serie, men passar ju bra ihop ändå!
Det ser nästan ut som om lejontjejen tänker "näe, maten blev inte god! Buäh!"
Det var allt för denna gång! Nu ska jag läsa om psykoanalysen i Psykolgin och sen måste jag börja med en uppgift i Barnhälsovård.

/Tricia

5 kommentarer:

  1. Konstnärliga bilder ,-)
    Lycka Till med dina studier.
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad bra att du tyckte de blev konstnärliga, för det var den känslan jag ville få fram :)
      Tack så mycket, studierna går bra!
      Kram Tricia.

      Radera
  2. Dem blev super konstnärliga .. Finfint !!!!

    SvaraRadera