www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

fredag 20 november 2009

Ungdomar.se

Jag känner mig nästan rädd varje gång jag ska logga in på ungdomar.se. "är det någon elak kommentar, tro?". Så känner jag. Varför kan folk inte hålla god ton? Jag orkar inte vara rädd och känslig hela tiden, men jag har ju en sådan diagnos som gör att jag är en väldigt känslig människa under mina depressiva perioder. Jag pallar inte mer skit. Det har jag redan fått tillräckligt när man var barn. Barn kan vara så otroligt elaka mot varandra. Slag, knuffar, knivhot, ord som sätter spår. Och en sjukdom till råga på allt. Jag är bara en människa som behöver lite förståelse, inte en som bara tycker synd om sig själv. Men det är klart, det kanske framstår så, och det kan jag inte göra så mycket åt.

Idag har jag vart blandat glad och ledsen. Glad för min födelsedagsfest som jag ska ha i morgon, och ledsen för det som hände rätt nyligen. Flashbacks kommer tillbaka jämt och ständigt.

Sjukhuset, sårvatten, stygn... Jag mår illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar