www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

fredag 13 november 2015

Fredag den 13e firas med udda frågor & svar!

Idag är det fredag den 13e och det ska vi fira genom att jag ska besvara 5 awkward frågor om mig själv...

1. Vad är det pinsammaste du vart med om? 
När jag satte i halsen i matsalen i femte klass... Och spydde. Framför hela matsalen...

2. Vad är det pinsammaste du har bevittnat?
Well... När jag och ett av mina ex gjorde slut och hen behövde ha med sin styvfar för att försvara hen, när vårat "final breakup" skulle ske och därefter typ sprang dem från min lägenhet. Det var ju lite småpinsamt för mitt ex tror jag. Eller det är i alla fall det pinsammaste jag har sett, särskilt då mitt ex var över 30 men inte kunde prata för sig själv ;)

3. Vilket av alla dina minnen "borde" ha varit pinsamt just då, men som du inte upplevde som pinsamt?
När jag och tre vänner hoppade i en hoppborg och en tant kom fram och påstod att vi var för stora för att hoppa i en hoppborg, och vi utbrast att "detta är minsann åldersdiskriminering!"
Well, vi var 15 bast så tanten hade nog rätt...

4. Nämn en pinsam egenskap du har!
Jag har dåligt minne och upprepar ibland vad jag säger... Tro mig ibland blir detta rätt pinsamt!

5. Gör du ofta bort dig?
Ja, men oftast struntar jag i det. Eller glömmer bort det. Jag har som sagt dåligt minne ;)


1 kommentar:

  1. Pinsam för exet, kexet, ja !! Hehe..
    Vi har våra pinsamma stunder, ja.. Modig o berätta dina !

    SvaraRadera