www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

tisdag 8 oktober 2013

Beställ "Heltidsdrömmaren" direkt av mig!

Jag vet inte om någon av er lagt märke till det, men jag har inaktiverat min webshop, då det blir för rörigt med så många projekt just nu. Både böcker, bloggen, skola, mina andra intressen och så en webshop..? Det blev mer än jag orkade med. Men jag har fortfarande en liten upplaga med böcker (Heltidsdrömmaren) hemma, så jag har gjort en liten shop-funktion här i bloggen istället. Det blir lättare för mig att hålla ordning på, då den bara är en del av bloggen, och bloggandet har varit en del av mitt liv (från och till) sedan 2009.

Vad vill jag ha sagt med detta? Jo, jag satsar nu en tid fram över att sälja min bok via denna blogg, så det är fritt fram för er att beställa här istället! Boken kostar 99kr, och då är även frakten inräknad, så det tillkommer inga extra avgifter. Det är ett väldigt bra pris, då den i nätbutikerna kostar mellan 150-219 kr (+ fraktkostnad i vissa av dem)! Just nu finns det endast 5 exemplar i lager, så det är först till kvarn som gäller! Beställer eventuellt fler om detta uppskattas! Ni kan betala antingen till mitt bankkonto eller via paypal.

Gå in på "shop" i menyn och läs mer!
http://www.tricia.se/p/shop.html


Böckerna är i fin kvalité, men jag ansvarar ej för postens hantering av paketet. Det ska inte vara någon fara, för boken fraktas i ett säkert kuvert vadderat med bubbelplast innuti. Om du har skickat en beställning och ångrar dig, så är det bara att säga till innan du betalat in pengarna, så löser jag det.

/Tricia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar