www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

fredag 13 september 2013

Hjälp mig nå ut med "Heltidsdrömmaren"

Jag har redan börjat byta böcker, annonsera och på andra sett få ut min bok "Heltidsdrömmaren" till allmänheten. Men för att sprida den ytterligare ber jag nu om ER hjälp! Har du Twitter? Isåfall kan du gå in på nedanstående bildlänk och twittra om min bok!



Har du inte Twitter kan du kopiera meddelandet och lägga in på andra ställen som exempelvis Facebook status, blogg etc.

Tack för hjälpen!

/Tricia

5 kommentarer:

  1. Gjort :) Förresten när jag läst klart din bok tänkte jag skriva på den på bloggen så håll utkik :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! Svarade på din blogg om boken :)
      Kram Tricia

      Radera
  2. Sv: Absolut :) har ännu lite att läsa :) men sen när jag är klar så tänkte jag lägga upp ett inlägg ock lite också presentera vem du är om det passar? :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du når ut!
    Jag bloggade ju om den som du vet och fortfarande bland dom mest läste av mina inlägg ligger just det inlägget om din bok! ,-))
    Ha det kanon!
    Härlig Helg! STOR KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag uppskattade det jättemycket!! Tack Primrose!
      Kram Tricia.

      Radera