www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

fredag 14 juni 2013

Videoblogg 14/6-13 - The randomness

Jag har bytt videotjänst från YouTube till Videofy (hade det innan). Berättar om det och om den kommande boken i denna videoblogg..!



En del videos på Youtube kommer försvinna, dvs sådana som är personliga, t.ex där jag pratar om sånt som man inte skulle finna intressant om man inte läste den här bloggen. Däremot kommer jag använda Youtube om jag laddar upp videos som är mer relevanta, exempelvis "Behind the scenes-videos" från photoshoots, musik, dokumentärer och annat som är mer "på riktigt" där, alltså sånt som liksom känns värt att visa upp, om ni förstår vad jag menar. Jag har haft Videofy innan, men det bara krånglade, men nu verkar de ha gjort en uppdatering av både hemsida och app, och nu fungerar det igen.

Btw, mina gamla videos från Videofy finns kvar (2009-2011). Klicka dig in på denna länk om du vill se dem:
www.videofy.me/triciajohansson

/Tricia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar