www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

måndag 24 juni 2013

Skräckfilm, bloggnyheter, nyhetsbrev, Gröna nyanser m.m

Nu tittar jag på skräckfilmen "Mama", som handlar om ett par som ska ta hand om den enas brorsdöttrar som varit övergivna i skogen i 5 år. Har sett mindre än 15 minuter så jag vet inte om den är bra eller inte än.

Sedan har bloggen förändrats lite bl.a har min bok fått en animerad annons i sidmenyn, samt jag har ändrat design och storlek på de sociala nätverksikoberna här bredvid (Facebook, Twitter mfl). Jag har även importerat gamla inlägg från 2009-2011, så bloggarkivet har "vuxit" lite. Det är därför inte längre länkat till externa sidor i arkivet, utan allt är importerat till den här bloggen.





Sedan har jag en bra nyhet och det är att jag är på sida 150 (ungefär) på Gröna nyanser (boken jag tidigare pratat om att jag höll på med), så nu är lite mer än hälften klar! Vet inte om jag kommer ge ut den som jag gjort med Heltidsdrömmaren, men den kommer i alla fall bli publicerad för allmänheten när den blir klar. Sen får jag se i hur lång utsträckning det blir (typ som butik, bibliotek m.m), men jag ska i första hand fokusera på Heltidsdrömmaren just nu.

Förresten så äg nyhetsbrevet på G. Förlåt att jag sa att det skulld komma i helgen och inte höll det. Men det kommer i veckan i alla fall!

God natt!

/Tricia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar