www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

torsdag 16 maj 2013

London - Dag 1

Vi landade vid 7-tiden (kvällen) med planet i en förort till London, tog en buss in till London, och frågade oss fram till hotellet. Alla människor vi mötte förklarade helt olika - den ena sa att det låg på ena sidan, och en annan sa att det minsann låg på andra. Efter ca 2 timmar, så tog vi en taxi pga ren hopplöshet och cirkulerade i ett obestämbart mönster genom hus, gator och fina byggnader. Fick en liten skymt av Tower Bridge och ska försöka ta fler bilder i morgon. Jag tog bättre bilder med min systemkamera, men de får jag ladda upp när jag kommer hem. Nu får jag sova så jag är utvilad till i morgon.

Jag på planet

Mamma på planet

Utsikt från planet. Vi har passerat UK's gräns här!

Utsikt

I bussen påväg till London

Frågade oss runt och trodde vi skulle vänta på en buss, fast det skulle vi tydligen inte :P

Dubbeldeckare!

God natt!
/Tricia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar