www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

tisdag 7 maj 2013

Dagens klädval


Nu ska jag snart till språkcaféet, men jag hinner ändå lägga upp dagens klädval!

Detta har jag på mig:
Byxor - Vero Moda ca 300kr
Strumpor - Åhléns ca 150kr
Skor - kommer inte ihåg
Linne - Gina Tricot ca 99kr
Tröja - pappas gamla (jepp!)
Halsband - Vet inte, fick i present av mamma
Örhängen - Åhléns ca 99kr

Sminket består av mascara från L'oréal, fondation och ögonskugga från  Maybelline, samt eyeliner från IsaDora. Ja, jag är medveten om att eyelinern bara "ska" vara bara på övre ögonfransraden, men min kajal var slut och dessutom suddas den alltid bort efter en timme, så det fick bli så.

/Tricia

1 kommentar:

  1. Va snyggt... Riktigt fint med färger på kläder o sminket.. SUPERSYNGGT !!

    SvaraRadera