www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

torsdag 2 maj 2013

Äter Barfi!

Just nu sitter jag och käkar Barfi (indiskt godis.. Osäker på hur det stavas), och känner mig rätt nöjd med livet. Jag var på vuxenpsyk förut och fick veta att mina blodprover var bra och att jag kan börja med Litium (medicin) den 22a maj. Det kändes väldigt skönt att proverna var bra och att jag kan börja då jag har några tablettöverdoser i mitt förflutna, och man måste ta prover innan man kan börja med Litium och har man fel på levervärdet kan det innebära att man inte får börja. Som de flesta säkert vet så kan överdoser av läkemedel påverka levern allvarligt, vilket betyder att jag hade tur när det visade sig att min lever var okej. Jag har tidigare fått höra att jag har vart nära på att skada den, och tänkte att det ju fanns en chans att jag då inte får börja. Jag har hört att Litium ska vara en väldigt bra medicib, så det vore ju synd om jag inte fick chansen att prova den.

Nu gick det som sagt bra och jag kan starta med det efter att jag kommit hem från London, då man måste ta täta blodprover i början. För att fira så äter jag som sagt Barfi (kallade dem för "silverkakor" när jag var liten!), som min mormor och morfar tagit med sig från Indien. De är i Sverige nu och jag ska träffa dem på lördag!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer eftersom jag skriver detta från mobilen.



Tricia

1 kommentar: