www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

onsdag 20 juni 2012

Surfplatta!!!

Ett tag glömde jag nästan av ordet "blogg". Och skrivandet har legat på is ett tag, då jag helt enkelt inte har någon som helst fantasi. Inte ens när jag ska göra en skrivpuff! Så jag antar att det kan bli lite uppehåll mellan inläggen ibland..

Jag har förresten köpt en surfplatta av någon anledning! En Acer Iconia tab (A100). Den är lagom stor, och är en android. Tycker att den är helt förträfflig! Har installerat blogger-appen också, men kan även uppdatera från den vanliga webbläsaren precis som på datorn. Jag tänkte att surfplattan kan vara bra att ha med sig på t.ex semester då den både kan användas som dator, filmkamera, kamera och har appar. Så slipper man böka med sig hela laptopen. Apropå resor så ska vi till Riga (Lettland) i sommar! Har hört att det är en mycket fin stad och att det är väldigt billigt! Min surfplatta som jag döpt till Gunnar, ska också få följa med! Då kan jag ta mycket bilder till bloggen!

Här är en bild på Gunnar (bilden är inte min egen, den är funnen på Google någonstans...):

/Trichia.

Obs! För er som undrar så är Gunnar köpt på Siba och kostade strax under 2000 spänn. Ett väldigt bra köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar