www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

tisdag 22 maj 2012

Vad känner du nu?

Har fixat så att läsare kan säga vad de tycker och känner efter de läst en text på min blogg. Det är mycket viktigt att du som läsare får din röst hörd - det gör mig till en bättre skribent och bloggare! Alla dina åsikter är viktiga. Har därför gjort så att ni läsare kan kryssa i olika påståenden/alternativ om vad ni tyckte om inlägget "Bra, dålig, intressant etc". Ni hittar formuläret under varje inlägg. Det ser ut såhär:

Jag tror att jag kan komma att lägga till eller byta ut dessa ibland.

Skriv mycket gärna en kompleterande kommentar. T.ex om du har några ord, eller om du tycker något helt annat än vad som redan finns inskrivet. Och förresten, skriv en kommentar i vilket fall som helst!

Tyck till, det gör min dag soligare!
Även om du inte gillar något, så blir ändå min dag mer ljus än innan just DU sa vad du tyckte!

Tricia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar