www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

tisdag 20 juli 2010

Vanliga frågor




Varför började du blogga?
Svar: För att informera om psykisk sjukdom.

När började du blogga?
Svar: År 2005 eller något sånt, då det inte alls var populärt.

Tricksi, kan vi följa varandra på bloglovin?
Svar: Jag följer bara de bloggar jag själv väljer.

Vad exakt har du för diagnoser? När fick du dem?
Svar: När jag var 15 fick jag diagnosen underaktiv ADHD alltså INTE hyperaktiv och hallucinations syndrom. När jag var 16 fick jag diagnoserna Kronisk depression, bipolär affektiv sjukdom, och dissociativ beteende.

Vad anser du om psykiatrin?
Svar: Den är för långsam. Man orkar inte vänta på alla deras möten och utredningar...

Hur mycket shoppar du för varje månad?
Svar: 100-700 kr.

Vad är dina främsta intressen?
Svar: Nailart, fotografi och japansk söt kultur.
Vad använder du för redigeringsprogram till texter, bilder och layout i dina inlägg?
Svar: Photoshop elements 7.0, photofiltre. Och till att klippa ihop bilder använder jag alltid vanliga paint, eller windows photodraw.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar