www.ettorakel.blogspot.com
- - -

NY SKRIVBLOGG:
ELDVARELSE.BLOGSPOT.COM

söndag 15 november 2009

nyredigerat gammalt foto

Detta är min syster och min styvsyster när de var yngre. Det var den första bilden jag tog med min systemkamera. Hittade den precis nu, och har redigerat den lite. Här kommer lite dikter också.

P1010010 kopiera

(Dikterna har inget med bilden att göra)

BESVIKELSE
Besvikelse är ett ord
människor kommit på
för att förändra verkligheten
och sedan minnas
vad som är fel


LURAD!
Du är förtjusande idag!

Tack!

Jag skoja bara!

Lurad!

GHASTLY
Ghastly är ett spöke. Det hörs på namnet.
Eller nej. Han är ett minne.
Han ser ut som en människa av kött och blod.
Men han är död.
Eller, han och han. Den, kanske man skulle säga.
Han kan bli vad han vill.
Även en hon.
Ghastly är ett minne i ditt sinne.


 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar